Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą wirtualną

Witam

Próbowałem dziś zapłacić kilkukrotnie kartą wirtualna, w dwóch różnych Lidlach i terminal za każdym razem wyświetlał komunikat 'Proszę użyć czytnika stykowego'. Nie posiadam tradycyjnej karty więc 'przeciągnąć' nie ma jak. Wcześniej nigdy coś takie się nie zdarzało. Dodam że chwilę wcześniej płaciłem w ten sam sposób w innym miejscu i nie było problemu z transakcja.
Czy ktoś miał podobny problem, ktoś może coś wie na ten temat, potrafi jakoś pomóc?
Odpowiedz
0 Lajków
Eracyh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 407 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

@Eracyh taka sytuacja może być związana z terminalem, w którym płaciłeś. W przypadku tej karty, nie umożliwiamy innej metody transakcji i taki komunikat nie wyszedł z naszej strony. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (4 405 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Chodzi o model, czy konkretny terminal? Sytuacja zdarzyła się w dwóch różnych Lidlach
Odpowiedz
0 Lajków
Eracyh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 403 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Prawdopodobnie o oprogramowanie danego terminala. Niestety nie obsługujemy tych terminali, więc trudno mi cokolwiek więcej napisać Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (4 401 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Witam

mam ten sam problem, od jakiegoś miesiąca, wcześniej bez problemu wszędzie płaciłem karta w telefonie poprzez NFC, a teraz wszędzie gdzie próbowałem zapłacić pojawia się komunikat "Proszę użyć czytnika stykowego", proszę o pomoc !

dragho
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-09-2021
Wiadomość 5 z 6 (3 958 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Mamy zgłoszony błąd w działaniu karty Mastercard w telefonie. Wyjaśniamy już tę sytuację z dostawcą karty. 
Niestety nie mamy jeszcze informacji kiedy to będzie rozwiązane Emotikon: Smutny

 

Do tego czasu:

- możesz korzystać z innego alternatywnego sposobu płatności. np. BLIK, tradycyjna karta Visa, Visa w telefonie lub
- przy kolejnej płatności kartą Mastercard w telefonie, jeśli to nie kłopot, zrób zakupy na kwotę powyżej 100 zł. Wtedy będziesz proszony o zatwierdzenie tej płatności kodem PIN. 
Przy kolejnych zakupach tą kartą na niższą kwotę, nie powinieneś mieć problemu.


 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (3 906 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy