01-09-2021 17:43
01-09-2021 17:51
@Eracyh taka sytuacja może być związana z terminalem, w którym płaciłeś. W przypadku tej karty, nie umożliwiamy innej metody transakcji i taki komunikat nie wyszedł z naszej strony.
01-09-2021 17:54
01-09-2021 17:57
Prawdopodobnie o oprogramowanie danego terminala. Niestety nie obsługujemy tych terminali, więc trudno mi cokolwiek więcej napisać
08-09-2021 13:55
Witam
mam ten sam problem, od jakiegoś miesiąca, wcześniej bez problemu wszędzie płaciłem karta w telefonie poprzez NFC, a teraz wszędzie gdzie próbowałem zapłacić pojawia się komunikat "Proszę użyć czytnika stykowego", proszę o pomoc !
09-09-2021 13:56
Mamy zgłoszony błąd w działaniu karty Mastercard w telefonie. Wyjaśniamy już tę sytuację z dostawcą karty.
Niestety nie mamy jeszcze informacji kiedy to będzie rozwiązane
Do tego czasu:
- możesz korzystać z innego alternatywnego sposobu płatności. np. BLIK, tradycyjna karta Visa, Visa w telefonie lub
- przy kolejnej płatności kartą Mastercard w telefonie, jeśli to nie kłopot, zrób zakupy na kwotę powyżej 100 zł. Wtedy będziesz proszony o zatwierdzenie tej płatności kodem PIN.
Przy kolejnych zakupach tą kartą na niższą kwotę, nie powinieneś mieć problemu.
Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.
10-01-2025Minął miesiąc. Dostałem odpowiedzi na wszystkie reklamacje.
Teraz już podczas nadpłacania jest informacja o tym, iż bieżąca rata po nadpłacie się nie zmieni. O tym, że zmiana wysokości raty będzie zmi
... 10-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |