11-09-2021 21:50
12-09-2021 21:56
@Client-102 Przykro mi, natomiast aktualnie nie mamy takiej naklejki w swojej ofercie. Więcej informacji o naszych produktach i usługach znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |