Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą wirtualną

Witam

Próbowałem dziś zapłacić kilkukrotnie kartą wirtualna, w dwóch różnych Lidlach i terminal za każdym razem wyświetlał komunikat 'Proszę użyć czytnika stykowego'. Nie posiadam tradycyjnej karty więc 'przeciągnąć' nie ma jak. Wcześniej nigdy coś takie się nie zdarzało. Dodam że chwilę wcześniej płaciłem w ten sam sposób w innym miejscu i nie było problemu z transakcja.
Czy ktoś miał podobny problem, ktoś może coś wie na ten temat, potrafi jakoś pomóc?
Odpowiedz
0 Lajków
Eracyh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2021
Wiadomość 1 z 6 (3 306 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

@Eracyh taka sytuacja może być związana z terminalem, w którym płaciłeś. W przypadku tej karty, nie umożliwiamy innej metody transakcji i taki komunikat nie wyszedł z naszej strony. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
408
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (3 304 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Chodzi o model, czy konkretny terminal? Sytuacja zdarzyła się w dwóch różnych Lidlach
Odpowiedz
0 Lajków
Eracyh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 302 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Prawdopodobnie o oprogramowanie danego terminala. Niestety nie obsługujemy tych terminali, więc trudno mi cokolwiek więcej napisać Emotikon: Smutny

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
408
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 300 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Witam

mam ten sam problem, od jakiegoś miesiąca, wcześniej bez problemu wszędzie płaciłem karta w telefonie poprzez NFC, a teraz wszędzie gdzie próbowałem zapłacić pojawia się komunikat "Proszę użyć czytnika stykowego", proszę o pomoc !

dragho
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-09-2021
Wiadomość 5 z 6 (2 857 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Mamy zgłoszony błąd w działaniu karty Mastercard w telefonie. Wyjaśniamy już tę sytuację z dostawcą karty. 
Niestety nie mamy jeszcze informacji kiedy to będzie rozwiązane Emotikon: Smutny

 

Do tego czasu:

- możesz korzystać z innego alternatywnego sposobu płatności. np. BLIK, tradycyjna karta Visa, Visa w telefonie lub
- przy kolejnej płatności kartą Mastercard w telefonie, jeśli to nie kłopot, zrób zakupy na kwotę powyżej 100 zł. Wtedy będziesz proszony o zatwierdzenie tej płatności kodem PIN. 
Przy kolejnych zakupach tą kartą na niższą kwotę, nie powinieneś mieć problemu.


 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (2 805 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy