Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą wirtualną

Witam

Próbowałem dziś zapłacić kilkukrotnie kartą wirtualna, w dwóch różnych Lidlach i terminal za każdym razem wyświetlał komunikat 'Proszę użyć czytnika stykowego'. Nie posiadam tradycyjnej karty więc 'przeciągnąć' nie ma jak. Wcześniej nigdy coś takie się nie zdarzało. Dodam że chwilę wcześniej płaciłem w ten sam sposób w innym miejscu i nie było problemu z transakcja.
Czy ktoś miał podobny problem, ktoś może coś wie na ten temat, potrafi jakoś pomóc?
Odpowiedz
0 Lajków
Eracyh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 124 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

@Eracyh taka sytuacja może być związana z terminalem, w którym płaciłeś. W przypadku tej karty, nie umożliwiamy innej metody transakcji i taki komunikat nie wyszedł z naszej strony. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
440
83
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (4 122 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Chodzi o model, czy konkretny terminal? Sytuacja zdarzyła się w dwóch różnych Lidlach
Odpowiedz
0 Lajków
Eracyh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 120 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Prawdopodobnie o oprogramowanie danego terminala. Niestety nie obsługujemy tych terminali, więc trudno mi cokolwiek więcej napisać Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
440
83
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (4 118 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Witam

mam ten sam problem, od jakiegoś miesiąca, wcześniej bez problemu wszędzie płaciłem karta w telefonie poprzez NFC, a teraz wszędzie gdzie próbowałem zapłacić pojawia się komunikat "Proszę użyć czytnika stykowego", proszę o pomoc !

dragho
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-09-2021
Wiadomość 5 z 6 (3 675 wyświetleń)

Re: Płatność kartą wirtualną

Mamy zgłoszony błąd w działaniu karty Mastercard w telefonie. Wyjaśniamy już tę sytuację z dostawcą karty. 
Niestety nie mamy jeszcze informacji kiedy to będzie rozwiązane Emotikon: Smutny

 

Do tego czasu:

- możesz korzystać z innego alternatywnego sposobu płatności. np. BLIK, tradycyjna karta Visa, Visa w telefonie lub
- przy kolejnej płatności kartą Mastercard w telefonie, jeśli to nie kłopot, zrób zakupy na kwotę powyżej 100 zł. Wtedy będziesz proszony o zatwierdzenie tej płatności kodem PIN. 
Przy kolejnych zakupach tą kartą na niższą kwotę, nie powinieneś mieć problemu.


 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (3 623 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Jak dałem się nabrać na wyłudzenie płatności i moje karty zostały zablokowane (na szczęście!) przez bank, to wirtualna karta w aplikacji pomogła mi. Blokada była na 3 dni przed moimi wymarzonymi wakac...

10-01-2025
Re: Zmiana kolejności kont

Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.

10-01-2025
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Minął miesiąc. Dostałem odpowiedzi na wszystkie reklamacje.

 

Teraz już podczas nadpłacania jest informacja o tym, iż bieżąca rata po nadpłacie się nie zmieni. O tym, że zmiana wysokości raty będzie zmi

...

10-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy