Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą w internecie

Czy jeśli przy płatności kartą w internecie cały czas dla transakcji jest blokada, czy jest możliwość anulowania tej transakcji za pomocą banku? Dodam, że nie otrzymałam żadnego potwierdzenia od sklepu w którym dokonałam zakupu, że została rozpoczętą płatność
Odpowiedz
0 Lajków
Klaudia288
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-01-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 732 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w internecie

Blokada transakcji oznacza - że bank wyraził zgodę na płatność. Teraz czekamy na rozliczenie z punktu, w którym płaciłaś. Jeśli takiego rozliczenia nie otrzymamy do 8 dni - środki odblokujemy automatycznie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 573 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w internecie

Czyli jeśli płatność nie zostanie rozliczona, płatność zostanie do mnie zwrócona?
Odpowiedz
0 Lajków
Klaudia288
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-01-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 340 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w internecie

Jeśli nie otrzymamy informacji o rozliczeniu a nie doszła ona też do skutku, blokada po tym czasie może być na Twoim koncie zwolniona. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 298 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy