Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Płatność z Google Pay bez Pin
21-12-2022 11:04
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Część.
Od pewnego czasu płacąc telefonem w sklepie przy użyciu aplikacji Google Pay, bank nie wymaga ode mnie padania pinu. Wyczytałem na internecie, że powyżej 100zl aplikacja powinna zażądać pinu, a ja płacę kwoty powyżej 200-300zł bez autoryzacji. Moja dziewczyna co chwilę dopytuje, jak to zrobiłem bo ona nawet 80zł musi potwierdzić. Tyle, że ja nic nie zrobiłem, samo się ustawiło i chciałbym znać przyczynę i możliwość ewentualnej zmiany.
Od pewnego czasu płacąc telefonem w sklepie przy użyciu aplikacji Google Pay, bank nie wymaga ode mnie padania pinu. Wyczytałem na internecie, że powyżej 100zl aplikacja powinna zażądać pinu, a ja płacę kwoty powyżej 200-300zł bez autoryzacji. Moja dziewczyna co chwilę dopytuje, jak to zrobiłem bo ona nawet 80zł musi potwierdzić. Tyle, że ja nic nie zrobiłem, samo się ustawiło i chciałbym znać przyczynę i możliwość ewentualnej zmiany.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-12-2022 12:04
Re: Płatność z Google Pay bez Pin
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli płacisz zbliżeniowo kartą - plastikiem lub z naszej aplikacji Moje ING faktycznie dla transakcji powyżej 100 zł będzie wymagane wpisanie kodu PIN.
Tutaj jednak dodałeś kartę do portfela internetowego Google Pay, autoryzacja transakcji więc odbywa się na ich zasadach. Do uruchomienia takich płatności, na telefonie musi być włączona blokada ekranu, który musisz odblokować przed płatnością.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość