06-01-2023 20:11
07-01-2023 17:53
Blokada transakcji oznacza - że bank wyraził zgodę na płatność. Teraz czekamy na rozliczenie z punktu, w którym płaciłaś. Jeśli takiego rozliczenia nie otrzymamy do 8 dni - środki odblokujemy automatycznie.
10-01-2023 19:49
11-01-2023 18:51
Jeśli nie otrzymamy informacji o rozliczeniu a nie doszła ona też do skutku, blokada po tym czasie może być na Twoim koncie zwolniona.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |