Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą w internecie

Czy jeśli przy płatności kartą w internecie cały czas dla transakcji jest blokada, czy jest możliwość anulowania tej transakcji za pomocą banku? Dodam, że nie otrzymałam żadnego potwierdzenia od sklepu w którym dokonałam zakupu, że została rozpoczętą płatność
Odpowiedz
0 Lajków
Klaudia288
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-01-2023
Wiadomość 1 z 4 (4 042 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w internecie

Blokada transakcji oznacza - że bank wyraził zgodę na płatność. Teraz czekamy na rozliczenie z punktu, w którym płaciłaś. Jeśli takiego rozliczenia nie otrzymamy do 8 dni - środki odblokujemy automatycznie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 883 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w internecie

Czyli jeśli płatność nie zostanie rozliczona, płatność zostanie do mnie zwrócona?
Odpowiedz
0 Lajków
Klaudia288
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-01-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 650 wyświetleń)

Re: Płatność kartą w internecie

Jeśli nie otrzymamy informacji o rozliczeniu a nie doszła ona też do skutku, blokada po tym czasie może być na Twoim koncie zwolniona. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 608 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy