06-01-2023 20:11
07-01-2023 17:53
Blokada transakcji oznacza - że bank wyraził zgodę na płatność. Teraz czekamy na rozliczenie z punktu, w którym płaciłaś. Jeśli takiego rozliczenia nie otrzymamy do 8 dni - środki odblokujemy automatycznie.
10-01-2023 19:49
11-01-2023 18:51
Jeśli nie otrzymamy informacji o rozliczeniu a nie doszła ona też do skutku, blokada po tym czasie może być na Twoim koncie zwolniona.
Prosimy, spróbuj wyczyścić dane przeglądarki (cookiesy) lub skorzystaj z okna prywatnego (incognito). Jeśli to nie pomoże, to prosimy zgłoś nam tę sytuację pod numerem 32 357 00 69.
01-06-2023Jeśli komórkę lokatorską kupujesz z własnych środków, nie mamy tutaj żadnych przeciwskazań. Natomiast na akcie notarialnym musi być wyszczególniona informacja o mieszkaniu oraz o komórce, wraz z ceną
... 01-06-2023Zgłoszone dzisiaj przez czat przed chwilą.
01-06-2023