06-01-2023 20:11
07-01-2023 17:53
Blokada transakcji oznacza - że bank wyraził zgodę na płatność. Teraz czekamy na rozliczenie z punktu, w którym płaciłaś. Jeśli takiego rozliczenia nie otrzymamy do 8 dni - środki odblokujemy automatycznie.
10-01-2023 19:49
11-01-2023 18:51
Jeśli nie otrzymamy informacji o rozliczeniu a nie doszła ona też do skutku, blokada po tym czasie może być na Twoim koncie zwolniona.
Już chciałem napisać, że działa po dzisiejszej aktualizacji, ale niestety nie.
Da się już sparować klucz, ale nie da się zalogować (klucz aktywowany w serwisie). Tym razem ten sam nieszczęsny bład wysk
... 26-09-2023Nic nie dało. Problem istnieje w waszej aplikacji, a nie w użytkownikach.
26-09-2023To nie jest wątek o tym, że nie umiem się posługiwać NFC w telefonie, tylko o tym, że wasza aplikacja nie działa. Teraz nawet nie mogę dodać klucza w ustawieniach.
26-09-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |