14-09-2018 19:14
Od kilku miesięcy jestem klientem ING i korzystam m.in. z karty debetowej Visa z podłączonym kontem walutowym w EUR. Do niedawna nie miałem z nią żadnych problemów, aż pojechałem z nią na wakacje do Hiszpanii i Portugalii. Próba płatności za przejazd autostradą zakończyła się komunikatem „Karta nie jest akceptowana”. Podobnie na wjeździe do Portugalii - ten sam komunikat przy próbie zarejestrowania auta w systemie EasyToll.
Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego ta karta tam nie działa?
Wszelkie inne płatności przechodziły bezproblemowo.
W uzupełnieniu dodam, że ten sam komunikat pojawiał się, gdy próbowałem płacić kartą wydaną przez Alior - debetowa walutowa Mastercard. Poprawnie zadziałała dopiero trzecia karta (zarówno w Hiszpanii, jak i w Portugalii) - debetowa Visa EnveloBank.
17-09-2018 11:36 | Edytowano: 17-09-2018 11:37
Trudno odnieść mi się do tej sytuacji.
Karta powinna działać w takich miejscach prawidłowo.
Rozumiem, że limity miałeś ustawione poprawnie - ma ona osobne dla płatności w kraju, poza granicami i w internecie.
Mógł to być chwilowy błąd po stronie operatora płatności.
Wspominasz jednak, że z innymi kartami była podobna sytuacja.
Proszę, zgłoś to nam:
W ten sposób będziemy mogli sprawdzić, co się stało przy próbie płatności kartą.
08-01-2019 12:40
09-01-2019 07:23
Dziękuję, że wróciłeś z informacją
Pozdrawiam serdecznie
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |