Odpowiedz

Płatne subskrypcje

Jak wyłączyć płatną subskrypcję od firmy Microsoft( Microsoft*Subscription msbill.in)?
Nie wiem dlaczego naliczyło mi 54.99 zł, jak nic nie włączałem.
Da się odzyskać pieniądze?
Odpowiedz
0 Lajków
Ruiore
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
06-05-2021
Wiadomość 1 z 2 (304 wyświetleń)

Re: Płatne subskrypcje

W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.

Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę i zamówić nową. Kartę możesz zastrzec na całodobowej infolinii (numer to 32 357 00 69) lub na kilka sposobów w Moim ING:
- w zakładce Ustawienia i następnie opcja Bezpieczeństwo, lub
- na stronie głównej powinieneś wybrać ikonę karty i wybrać link "Zastrzeż kartę”.
O zwrot powinieneś także poprosić u odbiorcy.
Trzymam kciuki, żeby się udało wyjaśnić sprawę Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
40
8
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (266 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 007582/062021

Przekazałam Twoją wiadomość z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. 
Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Termin na rozpatrzenie reklamacji jest maksymalnym. 
Poczekaj proszę n

...

23-06-2021
007582/062021

Prosze o przyspieszenie zgloszenia nr 007582/062021 . Ile czasu trzeba czekac na odblokowanie konta .?! Obiecaliscie 2-3dni a czekam juz 2 tygodnie . Przez wasz bank czlowiek jest bez srodkow do zycia...

23-06-2021
Re: zamknięcie karty kredytowej

Standardowo kartę kredytową możesz zamknąć w naszym oddziale lub korespondencyjnie.
Jeśli chciałbyś zamknąć swoją kartę najlepiej jak skorzystasz z jednej z tych dwóch opcji.
Nasze oddziały są już otw

...

23-06-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy