06-05-2021 20:34
07-05-2021 20:17
W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.
Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę i zamówić nową. Kartę możesz zastrzec na całodobowej infolinii (numer to 32 357 00 69) lub na kilka sposobów w Moim ING:
- w zakładce Ustawienia i następnie opcja Bezpieczeństwo, lub
- na stronie głównej powinieneś wybrać ikonę karty i wybrać link "Zastrzeż kartę”.
O zwrot powinieneś także poprosić u odbiorcy.
Trzymam kciuki, żeby się udało wyjaśnić sprawę
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |