19-06-2022 12:43
20-06-2022 11:33
Upewnij się proszę, czy na terminalu podczas płatności kartą akceptujesz transakcję w złotych czy w obcej walucie.
Prawdopodobnie otrzymujemy informację o płatności w złotych. Wtedy rozliczamy ją na koncie w złotych.
Tak się dzieje, gdy właściciel terminala proponuje przewalutowanie transakcji po swojej stronie, tzw. opcja Dynamic Currency Conversion.
Nie powinieneś wtedy tego akceptować tylko wskazać, że chcesz zapłacić za zakupy w walucie.
Ważne też, abyś na koncie walutowym miał wystarczającą kwotę na rozliczenie całej płatności kartą. W przeciwnym razie pobieramy całą kwotę z konta w złotych.
Transakcja zostaje przeliczona na PLN przez organizację płatniczą Visa. Pobieramy prowizję za przewalutowanie w wysokości 3% kwoty transakcji.
Więcej informacji o rozliczeniu płatności możemy dla Ciebie sprawdzić jak skontaktujesz się z nami telefonicznie 32 357 00 12 lub na czacie w Moim ING.
23-06-2022 11:43
Na terminalu podczas płatności kartą transakcja była w obcej walucie.
Na koncie walutowym miałam wystarczającą kwotę na rozliczenie całej płatności kartą.
24-06-2022 11:53
Aby to wyjaśnić proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz po zalogowaniu do Mojego ING - na samym dole strony.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |