Odpowiedz

Xiaomi Pay

Witam.
Z uwagi na brak xiaomi Pay w ofercie banku i brak kart MasterCard do konta w ofercie dla klienta indywidualnego. Proponuje uruchomienie usługi do karty kredytowej MasterCard która jest w ofercie. Zaletą będzie wzrost sprzedaży kart kredytowych co relatywnie będzie miało przełożenie na zysk banku.
Odpowiedz
0 Lajków
morfeusz1979
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 459 wyświetleń)

Re: Xiaomi Pay

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 408 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy