Odpowiedz

Xiaomi Pay

Witam.
Z uwagi na brak xiaomi Pay w ofercie banku i brak kart MasterCard do konta w ofercie dla klienta indywidualnego. Proponuje uruchomienie usługi do karty kredytowej MasterCard która jest w ofercie. Zaletą będzie wzrost sprzedaży kart kredytowych co relatywnie będzie miało przełożenie na zysk banku.
Odpowiedz
0 Lajków
morfeusz1979
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 916 wyświetleń)

Re: Xiaomi Pay

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy