Odpowiedz

Xiaomi Pay

Witam.
Z uwagi na brak xiaomi Pay w ofercie banku i brak kart MasterCard do konta w ofercie dla klienta indywidualnego. Proponuje uruchomienie usługi do karty kredytowej MasterCard która jest w ofercie. Zaletą będzie wzrost sprzedaży kart kredytowych co relatywnie będzie miało przełożenie na zysk banku.
Odpowiedz
0 Lajków
morfeusz1979
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 951 wyświetleń)

Re: Xiaomi Pay

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 900 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy