19-06-2022 12:43
20-06-2022 11:33
Upewnij się proszę, czy na terminalu podczas płatności kartą akceptujesz transakcję w złotych czy w obcej walucie.
Prawdopodobnie otrzymujemy informację o płatności w złotych. Wtedy rozliczamy ją na koncie w złotych.
Tak się dzieje, gdy właściciel terminala proponuje przewalutowanie transakcji po swojej stronie, tzw. opcja Dynamic Currency Conversion.
Nie powinieneś wtedy tego akceptować tylko wskazać, że chcesz zapłacić za zakupy w walucie.
Ważne też, abyś na koncie walutowym miał wystarczającą kwotę na rozliczenie całej płatności kartą. W przeciwnym razie pobieramy całą kwotę z konta w złotych.
Transakcja zostaje przeliczona na PLN przez organizację płatniczą Visa. Pobieramy prowizję za przewalutowanie w wysokości 3% kwoty transakcji.
Więcej informacji o rozliczeniu płatności możemy dla Ciebie sprawdzić jak skontaktujesz się z nami telefonicznie 32 357 00 12 lub na czacie w Moim ING.
23-06-2022 11:43
Na terminalu podczas płatności kartą transakcja była w obcej walucie.
Na koncie walutowym miałam wystarczającą kwotę na rozliczenie całej płatności kartą.
24-06-2022 11:53
Aby to wyjaśnić proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz po zalogowaniu do Mojego ING - na samym dole strony.
Nie planujemy wprowadzenia aplikacji Moje ING do AppGallery. Nie rekomendujemy instalowania aplikacji z nieznanych źródeł. W ten sposób narażasz się i swoje finanse. Zalecamy instalowanie aplikacji ty
... 11-08-2022
"przez to że nalicza odsetki w miesiąc z zawieszoną spłatą"
Byloby to niezgodne z ustawa, bo
"w okresie zawieszenia spłaty kredytu nie są naliczane odsetki"
11-08-2022
Zgodnie z ustawa:
"W okresie zawieszenia, o którym mowa w ust. 8, konsument nie jest zobowiązany do dokonywania płatności wynikających z umowy"
"W okresie zawieszenia spłaty kredytu nie są
... 11-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |