05-01-2023 22:32
Dzień dobry
Dlaczego zniknęła możliwość 'podpinania' karty wirtualnej do takich usług jak Google Wallet czy Revolut?
Z końcem grudnia 2022 roku musiałem wyrobić nową kartę wirtualną.
Poprzednia, do momentu utraty ważności była bez problemów używana w parze z wyżej wymienionymi aplikacjami. Nowa karta zwraca do Google Wallet informacje, że nie może być używana do płatności zbliżeniowych. Z kolei kiedy Revolut próbuje potwierdzić kartę telefon wyświetla powiadomienie z aplikacji ING, że karta nie jest aktywna, wbrew informacji w systemie.
06-01-2023 11:09
07-01-2023 11:25
Aktualnie do portfeli zewnętrznych, takich jak Google Pay czy Apple Pay możesz dodać tylko karty, które wydajemy do kont oraz karty kredytowe. Taka opcja nie jest dostępna dla kart przedpłaconych naszego banku.
W przypadku sytuacji związanych z punktami płatności jak Revolut czy Netflix musimy sytuację sprawdzić w systemie dla Waszych kart. Nie wprowadziliśmy tutaj żadnych ograniczeń.
07-01-2023 17:37
Temat pojawiał się w kilku miejscach tak więc dla kolejnych osób, które na ten wątek trafią podrzucam link do obsługiwanych w Google Wallet kart poszczególnych banków:
https://support.google.com/wallet/answer/12169420?hl=pl
07-01-2023 17:43
Jeszcze gwoli uzupełnienia do powyższej odpowiedzi - Google twierdzi, że to po stronie banku leży decyzja czy dany typ karty ma być możliwy do uzycia wraz z Google Wallet.
K@rta wirtualna straciła w takim wypadku sens.
08-01-2023 17:29
Zapisaliśmy i przekazaliśmy Twoje uwagi do osób zajmujących się kartami.
20-09-2023 01:09
I jak tam? Coś nowego w temacie? Moim zdaniem strzał w kolano. Skoro Revolut mi na to pozwoli, to dlaczego by tam konta nie założyć? A skoro już tam mam konto, to dlaczego nie płacić tamtą kartą? I w ten prosty sposób ING idzie w odstawkę.
Bardzo dbacie o konkurencję.
21-09-2023 08:24
Dziękujemy za Twoją opinię. Nie zmieniło się nic od naszej ostatniej odpowiedzi
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |