28-08-2023 08:44
29-08-2023 08:50
Mogło się tak stać, gdyż odbiorca płatności (sklep) nie wysłał do nas rozliczenia. Jeśli tego nie zrobił do 8 dni od płatności, to my zwalniamy automatycznie taką blokadę. Sugeruję skontaktować się z odbiorcą płatności, by to wyjaśnić.
Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.
Niestety prze
... 29-11-2023> Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.
A to bardzo ciekawe. Mogę wiedzieć dlaczego? Wolicie aby klienci ustawiali proste hasła? Albo aby keyloggery ł
... 29-11-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |