Płatności

Odpowiedz

Zwolnienie blokady za płatność kartą

Witam,
Piszę w imieniu mamy, ponieważ ona sama nie korzysta z internetu.
Dziś otrzymała wpływ na konto, w tytule 'zwolnienie blokady', sama płatność kartą nastąpiła 19.08. Analizowalysmy jej konto i faktycznie wtedy tylko kwota została zakwalifikowana jako blokada środków.
Zakupy nie były przez nią zwracane. Nie jest to duża kwota, lekko ponad 50 zł. Dlaczego tak się stało?
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 692 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady za płatność kartą

Mogło się tak stać, gdyż odbiorca płatności (sklep) nie wysłał do nas rozliczenia. Jeśli tego nie zrobił do 8 dni od płatności, to my zwalniamy automatycznie taką blokadę. Sugeruję skontaktować się z odbiorcą płatności, by to wyjaśnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
197
40
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 613 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy