28-08-2023 08:44
29-08-2023 08:50
Mogło się tak stać, gdyż odbiorca płatności (sklep) nie wysłał do nas rozliczenia. Jeśli tego nie zrobił do 8 dni od płatności, to my zwalniamy automatycznie taką blokadę. Sugeruję skontaktować się z odbiorcą płatności, by to wyjaśnić.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |