Płatności

Odpowiedz

Zwolnienie blokady za płatność kartą

Witam,
Piszę w imieniu mamy, ponieważ ona sama nie korzysta z internetu.
Dziś otrzymała wpływ na konto, w tytule 'zwolnienie blokady', sama płatność kartą nastąpiła 19.08. Analizowalysmy jej konto i faktycznie wtedy tylko kwota została zakwalifikowana jako blokada środków.
Zakupy nie były przez nią zwracane. Nie jest to duża kwota, lekko ponad 50 zł. Dlaczego tak się stało?
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 183 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady za płatność kartą

Mogło się tak stać, gdyż odbiorca płatności (sklep) nie wysłał do nas rozliczenia. Jeśli tego nie zrobił do 8 dni od płatności, to my zwalniamy automatycznie taką blokadę. Sugeruję skontaktować się z odbiorcą płatności, by to wyjaśnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
139
28
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 104 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

A z ciekawości, czy tobie takie reklamy nie przeszkadzają? Może to będzie taki delikatny impuls w stronę banku, że takie zmiany są delikatnie mówiąc chamskie?

Z ciekawości, czy to, że mają takie prawo,

...

21-02-2024
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Z ciekawości, na jakiej podstawie ta reklamacja? Bank może sobie dla kont firmowych zmienić regulamin, ich prawo?

21-02-2024
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

Na stronie devportal.ing.pl jest informacja, że aby podłączyć się do API trzeba mieć certyfikat TPP. A czy można w jakiś sposób uzyskać dostęp do danych nie będąc TPP? Chodzi mi wyłącznie o odczyt prz

...

21-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy