Płatności

Odpowiedz

Zwolnienie blokady za płatność kartą

Witam,
Piszę w imieniu mamy, ponieważ ona sama nie korzysta z internetu.
Dziś otrzymała wpływ na konto, w tytule 'zwolnienie blokady', sama płatność kartą nastąpiła 19.08. Analizowalysmy jej konto i faktycznie wtedy tylko kwota została zakwalifikowana jako blokada środków.
Zakupy nie były przez nią zwracane. Nie jest to duża kwota, lekko ponad 50 zł. Dlaczego tak się stało?
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 787 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady za płatność kartą

Mogło się tak stać, gdyż odbiorca płatności (sklep) nie wysłał do nas rozliczenia. Jeśli tego nie zrobił do 8 dni od płatności, to my zwalniamy automatycznie taką blokadę. Sugeruję skontaktować się z odbiorcą płatności, by to wyjaśnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
171
35
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 708 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Może to AI a nie specjaliści pisze więc jest na jedno kopyto Emotikon: Szczęśliwy

18-09-2024
Re.: Orlen w portfelu

"Na chwilę obecną" czyli jednak coś pozytywnego w tym temacie może się zadziać. Oby było jak najlepiej

18-09-2024
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Najpierw wprowadzili praktycznie przymusowe reklamy. Non stop wchodzisz do banku i widzisz latające gó...na: weź kredyt, pożyczkę, leasing itd. Teraz wprowadzają opłaty za przelew. Ale zawsze najbardz...

18-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy