Płatności

Odpowiedz

Zwolnienie blokady za płatność kartą

Witam,
Piszę w imieniu mamy, ponieważ ona sama nie korzysta z internetu.
Dziś otrzymała wpływ na konto, w tytule 'zwolnienie blokady', sama płatność kartą nastąpiła 19.08. Analizowalysmy jej konto i faktycznie wtedy tylko kwota została zakwalifikowana jako blokada środków.
Zakupy nie były przez nią zwracane. Nie jest to duża kwota, lekko ponad 50 zł. Dlaczego tak się stało?
Odpowiedz
0 Lajków
smocky83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
02-06-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 667 wyświetleń)

Re: Zwolnienie blokady za płatność kartą

Mogło się tak stać, gdyż odbiorca płatności (sklep) nie wysłał do nas rozliczenia. Jeśli tego nie zrobił do 8 dni od płatności, to my zwalniamy automatycznie taką blokadę. Sugeruję skontaktować się z odbiorcą płatności, by to wyjaśnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (5 588 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy