05-03-2019 16:22
Witam. Dzisiaj przeglądając historię przelewów zauważyłem płatność, której nie dokonywałem. Rachunek odbiorcy to: 1915031/19730
Wpisałem numer rachunku w google i natrafiłem na kilka tematów poświęconych temu oto numerowi. Nazwa i adres wskazują na "Poczta Polska 10 Warszawa:, jednak innym osobom przytrafił się ten sam problem, z tym samym numerem, ale inny adres i nazwę rachunku, więc poczta polska to to nie była.
Linki do artykułów:
https://www.wykop.pl/wpis/30135853/ing-bank-slaski-z-mojego-konta-pobrana-zostala-mal/
https://www.wykop.pl/link/3958399/awaria-w-ing-banku-slaskim-klienci-nie-maja-dostepu-do-swoich-pien...
Jestem pewien, że nie dokonywałem tej transakcji i zostałem w jakiś sposób oszukany. W transakcji jest napisane, że jest to płatność kartą na 228zł.
Co mam robić w tej sprawię? Skontaktowałem się w tej sprawie na infolinię, jednak Pani twierdziła, że to moje niedopatrzenie. Co mogę zrobić przed wizytą w placówce Waszego banku?
06-03-2019 19:02
@Rupinho Każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, opisz nam sytuację w Moim ING- w wiadomości lub na czacie. Specjalista sprawdzi tę transakcję w systemie, ja niestety nie mogę tego zrobić przez społeczność. W razie potrzeby, przyjmiemy stosowną reklamację na tę płatność. Jeżeli nie masz pewności, co do bezpieczeństwa danych karty, powinieneś ją zastrzec. Możesz to zrobić w bankowości internetowej w zakładce Dane i ustawienia lub na naszej całodobowej infolinii. Jeśli chodzi o informację z Twojego linku. Nasze ówczesne problemy techniczne nie powodowały nieautoryzowanych transakcji. Pojawiały się błędne rozliczenia płatności, które nasi klienci potwierdzili.
02-07-2019 14:22 | Edytowano: 02-07-2019 14:30
Witam.
I jak się zakończyła ta sprawa? Bo mi przytrafiło się to samo.
1 lipca zauważyłem na koncie transakcję na kwotę 1600zł. Płatność kartą. I znów ten sam numer rachunku tj.10500031-1915031/19730.
Zgłosiłem dziś reklamację ale to dosyć spora kwota i nie uśmiecha mi się czekać miesiąc czy dwa na rozwiązanie.
Więc? Jak to się zakończyło?
Wiem że pierwsze cyfry to numer identyfikacyjny banku i jest to Oddział w Katowicach na ul.Sokolska 34. A reszta cyfr? Numer konta? Jeśli tak to jaki macie problem ze zidentyfikowaniem osoby do której należy konto? A może to nie osoba prywatna tylko pracownik banku???
Cóż miejsce miało wiele takich sytuacji z tymże podanym numerem i dziwne że każdy oszukany posiadacz konta w waszym banku miał numer karty zaczynający się od 4246...dosłownie każdy który opisywał gdziekolwiek na internecie że pobrano mu jakieś pieniądze z konta wskazywał ten sam numer.
a więc macie już numer banku numer konta jako firma powinniście złożyć zawiadomienie prawda?
Sam też to zrobię a w międzyczasie chcę spowrotem swoje PIENIĄDZE!!!!!!
03-07-2019 15:16 | Edytowano: 03-07-2019 15:17
Dobrze, że zgłosiłeś nam tę sprawę. Wyjaśnimy to na podstawie Twojego zgłoszenia. Z informacji, które tutaj przekazujesz, nie wynika, że jest to płatność kartą. Nie mogę tego jednoznacznie potwierdzić ponieważ nie mam wglądu do systemu. Oczywiście jeśli sytuacji tego wymaga, przekazujemy zgłoszenia do odpowiednich jednostek.
20-08-2019 14:05
21-08-2019 14:22
@Mb21 Po zgłoszeniu sprawy na policji, zgłoś to również u nas w formie reklamacji. Do zgłoszenia dodaj oświadczenie z policji. Możesz to zrobić w oddziale lub przez wiadomość w Moim ING.
09-09-2019 23:05
Witam,
Na moim koncie również pojawiło się 7x płatności pomiędzy 15-08 a 27-07 tytułem
MIEJSKI ZARZAD USLUG KOMU GLIWICE
Na rachunek
1915031/19730
Płatność kartą z nr 4246
Jak mogę odzyskać pieniądze?
09-09-2019 23:51
@Bankier Jeżeli widzisz na swoim koncie płatności kartą, których nie wykonywałeś, to proponuję w pierwszej kolejności zastrzeżenie karty i zamówienie nowej w miejsce zastrzeżonej. Warto również zgłosić sprawę na policji, a dodatkowo złożyć u nas reklamację. Nasi specjaliści z wydziału kart są dla Ciebie dostępni całą dobę pod numerem 32 357 00 12.
16-11-2019 21:17
16-11-2019 21:26
Mirek_GR86, zastosuj proszę działania, które wyżej opisał ŁukaszW. Tutaj nie mamy wglądu do systemu bankowego, nie możemy sprawdzić Twoich transakcji
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |