21-01-2021 20:53
Systemy elektroniczne są na tyle złożone, że to nie powinno dziwić. Szczególnie dotyczy to posiadaczy kont, na których jest bardzo dużo transakcji - każdą pozycję trzeba zawsze dobrze sprawdzić. Coraz więcej będzie takich przypadków, a niestety transakcje bezgotówkowe są mocno promowane — nawet covdemię wykorzystuje się do tego celu. ING wcale nie jest najgorszym bankiem, jest takim samym bankiem jak inne banki. Tu nie ma lepszych i gorszych...
17-02-2021 12:22
Jeśli chodzi o numer rachunku: 1915031/19730 wykonywałam świadomie na niego transakcje,dla UNICEF Warszawa.
Świadomie to znaczy, że przez stronę UNICEF wpisywałam dane karty a oni już sami ściągali kwotę na ten właśnie rachunek.
03-12-2021 21:48
Witam ,
Niestety u mnie tez ktoś mi sciągnął pieniadze z konta za pomocą konta 1915031/19730 . i to nie mała sumę .
Mam pytanie do wszystkich którzy tu sie wpisywali . Czy komuś z Was udało sie odzyskać pieniadze ? ile to trwało ? Co trzeba skompletować .
Do banki ING . Ten ewidentny proceder oszustwa trwa od 2019 / jest 2021 a Państwo nic jak widać nie zrobili w tym temacie . Przez 2 lata ?
Jesli jednak zostało coś zrobione prosze o kontakt w tej sprawie .
Swoja zgłosiłam jako reklamację .
06-12-2021 17:20
Numer konta który podajesz, jest naszym wewnętrznym numerem. Służy on do rozliczeń, dlatego często się powtarza. Jeśli zauważysz nieuprawnioną transakcję kartą, w pierwszej kolejności zastrzeż ją. Zrobisz to w Moim ING lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 12. Następnie zgłoś nam reklamację. Do zgłoszenia przygotuj informacje o transakcji i jeśli masz, zgłoszenie z policji. Każde takie zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
27-06-2023 11:50
28-06-2023 11:14
Paula1702 jeśli zauważyłaś na swoim koncie płatność, której nie potwierdzasz, to możesz na swoim koncie w szczegółach karty zablokować ją tymczasowo. Następnie proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie po zalogowaniu na swoje konto, abyśmy mogli to sprawdzić.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |