21-01-2021 20:53
Systemy elektroniczne są na tyle złożone, że to nie powinno dziwić. Szczególnie dotyczy to posiadaczy kont, na których jest bardzo dużo transakcji - każdą pozycję trzeba zawsze dobrze sprawdzić. Coraz więcej będzie takich przypadków, a niestety transakcje bezgotówkowe są mocno promowane — nawet covdemię wykorzystuje się do tego celu. ING wcale nie jest najgorszym bankiem, jest takim samym bankiem jak inne banki. Tu nie ma lepszych i gorszych...
17-02-2021 12:22
Jeśli chodzi o numer rachunku: 1915031/19730 wykonywałam świadomie na niego transakcje,dla UNICEF Warszawa.
Świadomie to znaczy, że przez stronę UNICEF wpisywałam dane karty a oni już sami ściągali kwotę na ten właśnie rachunek.
03-12-2021 21:48
Witam ,
Niestety u mnie tez ktoś mi sciągnął pieniadze z konta za pomocą konta 1915031/19730 . i to nie mała sumę .
Mam pytanie do wszystkich którzy tu sie wpisywali . Czy komuś z Was udało sie odzyskać pieniadze ? ile to trwało ? Co trzeba skompletować .
Do banki ING . Ten ewidentny proceder oszustwa trwa od 2019 / jest 2021 a Państwo nic jak widać nie zrobili w tym temacie . Przez 2 lata ?
Jesli jednak zostało coś zrobione prosze o kontakt w tej sprawie .
Swoja zgłosiłam jako reklamację .
06-12-2021 17:20
Numer konta który podajesz, jest naszym wewnętrznym numerem. Służy on do rozliczeń, dlatego często się powtarza. Jeśli zauważysz nieuprawnioną transakcję kartą, w pierwszej kolejności zastrzeż ją. Zrobisz to w Moim ING lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 12. Następnie zgłoś nam reklamację. Do zgłoszenia przygotuj informacje o transakcji i jeśli masz, zgłoszenie z policji. Każde takie zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
27-06-2023 11:50
28-06-2023 11:14
Paula1702 jeśli zauważyłaś na swoim koncie płatność, której nie potwierdzasz, to możesz na swoim koncie w szczegółach karty zablokować ją tymczasowo. Następnie proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie po zalogowaniu na swoje konto, abyśmy mogli to sprawdzić.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |