21-01-2021 20:53
Systemy elektroniczne są na tyle złożone, że to nie powinno dziwić. Szczególnie dotyczy to posiadaczy kont, na których jest bardzo dużo transakcji - każdą pozycję trzeba zawsze dobrze sprawdzić. Coraz więcej będzie takich przypadków, a niestety transakcje bezgotówkowe są mocno promowane — nawet covdemię wykorzystuje się do tego celu. ING wcale nie jest najgorszym bankiem, jest takim samym bankiem jak inne banki. Tu nie ma lepszych i gorszych...
17-02-2021 12:22
Jeśli chodzi o numer rachunku: 1915031/19730 wykonywałam świadomie na niego transakcje,dla UNICEF Warszawa.
Świadomie to znaczy, że przez stronę UNICEF wpisywałam dane karty a oni już sami ściągali kwotę na ten właśnie rachunek.
03-12-2021 21:48
Witam ,
Niestety u mnie tez ktoś mi sciągnął pieniadze z konta za pomocą konta 1915031/19730 . i to nie mała sumę .
Mam pytanie do wszystkich którzy tu sie wpisywali . Czy komuś z Was udało sie odzyskać pieniadze ? ile to trwało ? Co trzeba skompletować .
Do banki ING . Ten ewidentny proceder oszustwa trwa od 2019 / jest 2021 a Państwo nic jak widać nie zrobili w tym temacie . Przez 2 lata ?
Jesli jednak zostało coś zrobione prosze o kontakt w tej sprawie .
Swoja zgłosiłam jako reklamację .
06-12-2021 17:20
Numer konta który podajesz, jest naszym wewnętrznym numerem. Służy on do rozliczeń, dlatego często się powtarza. Jeśli zauważysz nieuprawnioną transakcję kartą, w pierwszej kolejności zastrzeż ją. Zrobisz to w Moim ING lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 12. Następnie zgłoś nam reklamację. Do zgłoszenia przygotuj informacje o transakcji i jeśli masz, zgłoszenie z policji. Każde takie zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
27-06-2023 11:50
28-06-2023 11:14
Paula1702 jeśli zauważyłaś na swoim koncie płatność, której nie potwierdzasz, to możesz na swoim koncie w szczegółach karty zablokować ją tymczasowo. Następnie proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie po zalogowaniu na swoje konto, abyśmy mogli to sprawdzić.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |