Płatności

Odpowiedz

Blokada płatności automatycznych

Chciałabym zablokować automatyczne pobieranie środków z mojego konta na rzecz konkretnego handlowca. Kiedyś wykupiłam subskrypcję, z której teraz chciałabym zrezygnować i na stronie handlowca wywala mi jakieś błędy, czy jest możliwość zablokowania przyszłych płatności na ich rzecz z poziomu banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 1 z 5 (27 666 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

Jaki konkretnie rodzaj płatności automatycznych?
BLIK / polecenie zapłaty / obciążenie karty?
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
2
04-01-2019
Wiadomość 2 z 5 (27 654 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

To szło przez paypal, niestety mimo że usunęłam na paypal tę płatność automatyczną pieniądze wciąż są pobierane. Szczerze mówiąc nie wiem dokładnie jak to działa.
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 3 z 5 (27 635 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

Czyli o ile dobrze rozumiem jest to obciążenie karty, ponieważ na paypal podawałam dane karty.
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 4 z 5 (27 633 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada płatności automatycznych

Niestety nie możemy anulować subskrypcji Emotikon: Smutny Możesz to zrobić tylko u usługodawcy, u którego ją wykupiłaś.

Z naszej strony możemy zaproponować zastrzeżenie karty i zamówienie nowej. Możesz to zrobić w Moim ING, w szczegółach karty (Karty i płatności telefonem/Karta (np Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż) lub telefonicznie +48 323570012 (infolinia jest całodobowa.

Nowa karta będzie miała inny numer, datę ważności i kod CVV, wiec dotychczasowy usługodawca nie będzie mógł z niej pobrać nowych płatności.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (27 592 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy