Płatności

Odpowiedz

Blokada płatności automatycznych

Chciałabym zablokować automatyczne pobieranie środków z mojego konta na rzecz konkretnego handlowca. Kiedyś wykupiłam subskrypcję, z której teraz chciałabym zrezygnować i na stronie handlowca wywala mi jakieś błędy, czy jest możliwość zablokowania przyszłych płatności na ich rzecz z poziomu banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 1 z 5 (24 397 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

Jaki konkretnie rodzaj płatności automatycznych?
BLIK / polecenie zapłaty / obciążenie karty?
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 2 z 5 (24 385 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

To szło przez paypal, niestety mimo że usunęłam na paypal tę płatność automatyczną pieniądze wciąż są pobierane. Szczerze mówiąc nie wiem dokładnie jak to działa.
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 3 z 5 (24 366 wyświetleń)

Re.: Blokada płatności automatycznych

Czyli o ile dobrze rozumiem jest to obciążenie karty, ponieważ na paypal podawałam dane karty.
Odpowiedz
0 Lajków
Dimmu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-12-2020
Wiadomość 4 z 5 (24 364 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada płatności automatycznych

Niestety nie możemy anulować subskrypcji Emotikon: Smutny Możesz to zrobić tylko u usługodawcy, u którego ją wykupiłaś.

Z naszej strony możemy zaproponować zastrzeżenie karty i zamówienie nowej. Możesz to zrobić w Moim ING, w szczegółach karty (Karty i płatności telefonem/Karta (np Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż) lub telefonicznie +48 323570012 (infolinia jest całodobowa.

Nowa karta będzie miała inny numer, datę ważności i kod CVV, wiec dotychczasowy usługodawca nie będzie mógł z niej pobrać nowych płatności.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (24 323 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

11-12-2024
Polska bezgotówkowa

Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?

11-12-2024
Re.: Makler ING nie działa

Można się też zastanowic nad złotymi sztabkami https://srebroizloto24.pl/kategoria-produktu/zloto/zlote-sztabki/

Jak tutaj Emotikon: Szczęśliwy 

11-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy