05-12-2020 19:24
05-12-2020 21:16
06-12-2020 00:45
06-12-2020 00:49
06-12-2020 18:23
Niestety nie możemy anulować subskrypcji Możesz to zrobić tylko u usługodawcy, u którego ją wykupiłaś.
Z naszej strony możemy zaproponować zastrzeżenie karty i zamówienie nowej. Możesz to zrobić w Moim ING, w szczegółach karty (Karty i płatności telefonem/Karta (np Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż) lub telefonicznie +48 323570012 (infolinia jest całodobowa.
Nowa karta będzie miała inny numer, datę ważności i kod CVV, wiec dotychczasowy usługodawca nie będzie mógł z niej pobrać nowych płatności.
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co
... 23-03-2025Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.
23-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |