14-12-2020 14:43
Cześć,
już 4 raz zdarzyło mi się, że na moim koncie firmowym bank podwójnie pobrał kwotę z podpiętej karty, za pomocą której subskrybuje kilka usług online. Czy ktoś z was ma też taki problem?
Jest to dosyć uciążliwe, bo za każdym razem muszę sprawdzać czy bank poprawnie naliczył płatność i wysyłać do ING zgłoszenia reklamacyjne, co przy jakości obsługi na czacie online, pozostawia wiele do życzenia (osoby na czacie nie potrafią odpowiedzieć, dlaczego bank ING podwójnie księguje wydatek na moim koncie).
Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać
... 10-10-2024
Lub też wtedy wybiera PEKAO z księgowaniem od razu ale wszędzie płaci po kursie VISA od razu na złotówki , bo po Japonii ma w planach Indonezję
Tutaj się muszę poprawić, bo chyba wprowadziłem w błąd.
... 10-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |