Płatności

Odpowiedz

Podwójne księgowanie opłat przez Bank - płatności online np. za netflixa

Cześć, 

 

już 4 raz zdarzyło mi się, że na moim koncie firmowym bank podwójnie pobrał kwotę z podpiętej karty, za pomocą której subskrybuje kilka usług online. Czy ktoś z was ma też taki problem? 

 

Jest to dosyć uciążliwe, bo za każdym razem muszę sprawdzać czy bank poprawnie naliczył płatność i wysyłać do ING zgłoszenia reklamacyjne, co przy jakości obsługi na czacie online, pozostawia wiele do życzenia (osoby na czacie nie potrafią odpowiedzieć, dlaczego bank ING podwójnie księguje wydatek na moim koncie). 

Odpowiedz
0 Lajków
JeepersCreepers
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
23-11-2020
Wiadomość 1 z 1 (1 641 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Orlen w portfelu

Nie mamy w planach przystąpienia do tego programu.

06-03-2025
Re.: Orlen w portfelu

Czy ING ma w planach dołączenie do programu Orlen w portfelu?

06-03-2025
Re.: Jakie modele kluczy FIDO2 są obsługiwane?

Dziękuję za odpowiedź, napiszę w takim razie do supportu raz jeszcze

05-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy