Płatności

Odpowiedz

Podwójne księgowanie opłat przez Bank - płatności online np. za netflixa

Cześć, 

 

już 4 raz zdarzyło mi się, że na moim koncie firmowym bank podwójnie pobrał kwotę z podpiętej karty, za pomocą której subskrybuje kilka usług online. Czy ktoś z was ma też taki problem? 

 

Jest to dosyć uciążliwe, bo za każdym razem muszę sprawdzać czy bank poprawnie naliczył płatność i wysyłać do ING zgłoszenia reklamacyjne, co przy jakości obsługi na czacie online, pozostawia wiele do życzenia (osoby na czacie nie potrafią odpowiedzieć, dlaczego bank ING podwójnie księguje wydatek na moim koncie). 

Odpowiedz
0 Lajków
JeepersCreepers
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
23-11-2020
Wiadomość 1 z 1 (1 583 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Re.: Dopłata do kredytów - jakie są obecnie możliwości

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy