Płatności

Odpowiedz

Podwójne księgowanie opłat przez Bank - płatności online np. za netflixa

Cześć, 

 

już 4 raz zdarzyło mi się, że na moim koncie firmowym bank podwójnie pobrał kwotę z podpiętej karty, za pomocą której subskrybuje kilka usług online. Czy ktoś z was ma też taki problem? 

 

Jest to dosyć uciążliwe, bo za każdym razem muszę sprawdzać czy bank poprawnie naliczył płatność i wysyłać do ING zgłoszenia reklamacyjne, co przy jakości obsługi na czacie online, pozostawia wiele do życzenia (osoby na czacie nie potrafią odpowiedzieć, dlaczego bank ING podwójnie księguje wydatek na moim koncie). 

Odpowiedz
0 Lajków
JeepersCreepers
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
23-11-2020
Wiadomość 1 z 1 (1 103 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

No dobra. Znalazłem sposób jak zrobić aby powiadomienie zniknęło.

Wystarczy wejść w ustawienia powiadomień w telefonie i wyłączyć na  chwilę

aplikacji moje ing zgodę na powiadomienia. 

Powiadomienie znik

...

06-12-2023
Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Albo coś z Samsungiem nie tak i ich aktualizacjami bo z tego co kojarzę dwie aktualizację wstecz tego błędu nie miałem  heh...

06-12-2023
Re.: Powiadomienie na telefonie po skorzystaniu z blika.

Mam dokładnie to samo (samsung a32, android 13 ).
Wygląda na to, że coś zrypali w ostatniej aktualizacji aplikacji.

06-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy