Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Podwójne księgowanie opłat przez Bank - płatności online np. za netflixa
14-12-2020 14:43
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
już 4 raz zdarzyło mi się, że na moim koncie firmowym bank podwójnie pobrał kwotę z podpiętej karty, za pomocą której subskrybuje kilka usług online. Czy ktoś z was ma też taki problem?
Jest to dosyć uciążliwe, bo za każdym razem muszę sprawdzać czy bank poprawnie naliczył płatność i wysyłać do ING zgłoszenia reklamacyjne, co przy jakości obsługi na czacie online, pozostawia wiele do życzenia (osoby na czacie nie potrafią odpowiedzieć, dlaczego bank ING podwójnie księguje wydatek na moim koncie).
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 1 z 1
(1 641 wyświetleń)