Płatności

Odpowiedz

Podwójne księgowanie opłat przez Bank - płatności online np. za netflixa

Cześć, 

 

już 4 raz zdarzyło mi się, że na moim koncie firmowym bank podwójnie pobrał kwotę z podpiętej karty, za pomocą której subskrybuje kilka usług online. Czy ktoś z was ma też taki problem? 

 

Jest to dosyć uciążliwe, bo za każdym razem muszę sprawdzać czy bank poprawnie naliczył płatność i wysyłać do ING zgłoszenia reklamacyjne, co przy jakości obsługi na czacie online, pozostawia wiele do życzenia (osoby na czacie nie potrafią odpowiedzieć, dlaczego bank ING podwójnie księguje wydatek na moim koncie). 

Odpowiedz
0 Lajków
JeepersCreepers
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
23-11-2020
Wiadomość 1 z 1 (1 265 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy