05-12-2020 19:24
05-12-2020 21:16
06-12-2020 00:45
06-12-2020 00:49
06-12-2020 18:23
Niestety nie możemy anulować subskrypcji Możesz to zrobić tylko u usługodawcy, u którego ją wykupiłaś.
Z naszej strony możemy zaproponować zastrzeżenie karty i zamówienie nowej. Możesz to zrobić w Moim ING, w szczegółach karty (Karty i płatności telefonem/Karta (np Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż) lub telefonicznie +48 323570012 (infolinia jest całodobowa.
Nowa karta będzie miała inny numer, datę ważności i kod CVV, wiec dotychczasowy usługodawca nie będzie mógł z niej pobrać nowych płatności.
@Kal94 Cieszę się, że zainteresowałeś się naszą propozycją. Przykro mi, ale przed złożeniem wniosku kredytowego niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej zdolności kredytowej. Zachęcam Cię do zł
... 19-01-2021@Kazimierz1000, całkowitę spłatę kredytu możesz wykonać samodzielnie poprzez Moje ING: start > kredyty > kredyt hipoteczny > nadpłać kredyt > spłacam cały kredyt
Po wykonaniu operacji kredyt automatycz
... 18-01-2021Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |