05-12-2020 19:24
05-12-2020 21:16
06-12-2020 00:45
06-12-2020 00:49
06-12-2020 18:23
Niestety nie możemy anulować subskrypcji Możesz to zrobić tylko u usługodawcy, u którego ją wykupiłaś.
Z naszej strony możemy zaproponować zastrzeżenie karty i zamówienie nowej. Możesz to zrobić w Moim ING, w szczegółach karty (Karty i płatności telefonem/Karta (np Visa zbliżeniowa)/Zastrzeż) lub telefonicznie +48 323570012 (infolinia jest całodobowa.
Nowa karta będzie miała inny numer, datę ważności i kod CVV, wiec dotychczasowy usługodawca nie będzie mógł z niej pobrać nowych płatności.
Cześć,
Korzystałam z restrukturyzacji kredytu na okres 6 miesięcy, mój stan finansowy się nie poprawił czy mogę złożyć wniosek na kolejny okres?
01-11-2024Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |