15-04-2020 16:32
16-04-2020 17:02
W obecnej sytuacji wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie ze specjalistą może być dłuższy niż zwykle. Przepraszamy za kłopot Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub w wiadomości w Moim ING. Sprawdzimy tę płatność.
28-03-2021 18:04
28-03-2021 18:06
Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 12. Spróbujemy pomóc.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |