15-04-2020 16:32
16-04-2020 17:02
W obecnej sytuacji wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie ze specjalistą może być dłuższy niż zwykle. Przepraszamy za kłopot Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub w wiadomości w Moim ING. Sprawdzimy tę płatność.
28-03-2021 18:04
28-03-2021 18:06
Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 12. Spróbujemy pomóc.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |