Płatności

Odpowiedz

Płatność telefonem Redme Note 8T

Cześć kochani.

Mam problem z zainicjowaniem płatności telefonem mimo, że wszystko zrobiłem poprawnie. Usługa została włączona i jest aktywna, telefon dodany, NFC uruchomione, w opcji zbliża i zapłać aplikacja ING ustawiona, jako aplikacja domyślna i pupa 🙃 W sekcji "sprawdź jak płacić telefonem" jest możliwość sprawdzenia poprawności działania, przykładając kartę do tyłu obudowy telefonu. Karta zostaje wykryta poprawnie przez mój telefon, niestety po podejściu do terminala nic się nie dzieję. Próbowałem zapłacić z zablokowanym i odblokowanym ekranem, z włączona aplikacją ING i nic. Usługę włączyłem za granicą i obecnie za nią przebywam. Może pierwszą płatność telefonem trzeba zrealizować w naszym ojczystym kraju, żeby ją aktywować?

Dziękuję i pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (596 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem Redme Note 8T

Prosimy, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu: Połączenie i udostępnianie/Komunikacja NFC/Układ zabezpieczający - powinna być zaznaczona opcja "Użyj mobilnego portfela HCE" 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
351
86
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Dwa konta jednego użytkownika, dwa urządzenia

Czy jest możliwość ustawienia aplikacji ing w taki sposób, że mając dwa konta otwarte, mieć z jednego urządzenia podgląd na oba konta, a z drugiego już tylko jedno?

01-08-2021
Uruchomienie drugiej transzy

Witam. Mam pytanie dotyczące rozliczenia pierwszej transzy kredytu hipotecznego na budowę domu oraz wypłaty drugiej transzy. Czy zanim złożę wniosek o uruchomienie kolejnej transzy na portalu ING powi...

01-08-2021
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.

01-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy