Płatności

Odpowiedz

Płatność telefonem Redme Note 8T

Cześć kochani.

Mam problem z zainicjowaniem płatności telefonem mimo, że wszystko zrobiłem poprawnie. Usługa została włączona i jest aktywna, telefon dodany, NFC uruchomione, w opcji zbliża i zapłać aplikacja ING ustawiona, jako aplikacja domyślna i pupa 🙃 W sekcji "sprawdź jak płacić telefonem" jest możliwość sprawdzenia poprawności działania, przykładając kartę do tyłu obudowy telefonu. Karta zostaje wykryta poprawnie przez mój telefon, niestety po podejściu do terminala nic się nie dzieję. Próbowałem zapłacić z zablokowanym i odblokowanym ekranem, z włączona aplikacją ING i nic. Usługę włączyłem za granicą i obecnie za nią przebywam. Może pierwszą płatność telefonem trzeba zrealizować w naszym ojczystym kraju, żeby ją aktywować?

Dziękuję i pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 741 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem Redme Note 8T

Prosimy, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu: Połączenie i udostępnianie/Komunikacja NFC/Układ zabezpieczający - powinna być zaznaczona opcja "Użyj mobilnego portfela HCE" 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 724 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy