Płatności

Odpowiedz

Płatność telefonem Redme Note 8T

Cześć kochani.

Mam problem z zainicjowaniem płatności telefonem mimo, że wszystko zrobiłem poprawnie. Usługa została włączona i jest aktywna, telefon dodany, NFC uruchomione, w opcji zbliża i zapłać aplikacja ING ustawiona, jako aplikacja domyślna i pupa 🙃 W sekcji "sprawdź jak płacić telefonem" jest możliwość sprawdzenia poprawności działania, przykładając kartę do tyłu obudowy telefonu. Karta zostaje wykryta poprawnie przez mój telefon, niestety po podejściu do terminala nic się nie dzieję. Próbowałem zapłacić z zablokowanym i odblokowanym ekranem, z włączona aplikacją ING i nic. Usługę włączyłem za granicą i obecnie za nią przebywam. Może pierwszą płatność telefonem trzeba zrealizować w naszym ojczystym kraju, żeby ją aktywować?

Dziękuję i pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 236 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem Redme Note 8T

Prosimy, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu: Połączenie i udostępnianie/Komunikacja NFC/Układ zabezpieczający - powinna być zaznaczona opcja "Użyj mobilnego portfela HCE" 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 219 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy