Płatności

Odpowiedz

Płatność telefonem Redme Note 8T

Cześć kochani.

Mam problem z zainicjowaniem płatności telefonem mimo, że wszystko zrobiłem poprawnie. Usługa została włączona i jest aktywna, telefon dodany, NFC uruchomione, w opcji zbliża i zapłać aplikacja ING ustawiona, jako aplikacja domyślna i pupa 🙃 W sekcji "sprawdź jak płacić telefonem" jest możliwość sprawdzenia poprawności działania, przykładając kartę do tyłu obudowy telefonu. Karta zostaje wykryta poprawnie przez mój telefon, niestety po podejściu do terminala nic się nie dzieję. Próbowałem zapłacić z zablokowanym i odblokowanym ekranem, z włączona aplikacją ING i nic. Usługę włączyłem za granicą i obecnie za nią przebywam. Może pierwszą płatność telefonem trzeba zrealizować w naszym ojczystym kraju, żeby ją aktywować?

Dziękuję i pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (784 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem Redme Note 8T

Prosimy, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu: Połączenie i udostępnianie/Komunikacja NFC/Układ zabezpieczający - powinna być zaznaczona opcja "Użyj mobilnego portfela HCE" 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
373
91
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (767 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Zdajemy sobie sprawę, że brak możliwości korzystania z karty Mastercard w telefonie utrudnia codzienne płatności. 

Mamy zgłoszony błąd odnośnie odrzucania płatności kartą w terminalu pomimo poprawneg

...

23-10-2021
Re.: Bankowość leży?

żona od dwóch tygodni nie może zapłacić , ja od tygodnia, z infolini i ze zgloszenia , dowiedziałem się że wina po stronie sprzedawców i nie wiadomo ile potrwa hhaah porażka.  Jakieś bujdy ponieważ ta

...

23-10-2021
Re: Re.: Cofnięcie przelewu z konta direct

Niestety takiego przelewu już sama nie odwołasz. W przyszłości zachęcam Cię do kontaktu z nami na czacie na stronie lub w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do

...

22-10-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy