Płatności

Odpowiedz

Płatność telefonem Redme Note 8T

Cześć kochani.

Mam problem z zainicjowaniem płatności telefonem mimo, że wszystko zrobiłem poprawnie. Usługa została włączona i jest aktywna, telefon dodany, NFC uruchomione, w opcji zbliża i zapłać aplikacja ING ustawiona, jako aplikacja domyślna i pupa 🙃 W sekcji "sprawdź jak płacić telefonem" jest możliwość sprawdzenia poprawności działania, przykładając kartę do tyłu obudowy telefonu. Karta zostaje wykryta poprawnie przez mój telefon, niestety po podejściu do terminala nic się nie dzieję. Próbowałem zapłacić z zablokowanym i odblokowanym ekranem, z włączona aplikacją ING i nic. Usługę włączyłem za granicą i obecnie za nią przebywam. Może pierwszą płatność telefonem trzeba zrealizować w naszym ojczystym kraju, żeby ją aktywować?

Dziękuję i pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 914 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem Redme Note 8T

Prosimy, sprawdź jeszcze w ustawieniach telefonu: Połączenie i udostępnianie/Komunikacja NFC/Układ zabezpieczający - powinna być zaznaczona opcja "Użyj mobilnego portfela HCE" 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 897 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy