O Pòłpasiec

Pòłpasiec
0 Polubień
0 Rozwiązań
3 Postów
Konto Direct
Część

Poszedłem do jednego z oddziałów banku, założyłem moje ING, dodałem konto do aplikacji banku, następnie w sekcji konta osobiste wypełniłem ankietę, aby otworzyć rachunek Direct i czekam już ponad dwa tygodnie, aż moje odpowiedzi zostaną zaakceptowane. Dlaczego to wszystko tak długo trwa? Próba dodzwonienia się do banku, kończy się rozmową z asystentem, który strasznie irytuje, a nie pomaga. J...
1
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Problem ze zmianą hasła na forum.
Cześć.

Musiałem na szybko założyć konto, bo w swoim starym zapomniałem hasła, a próba zmiany kończy się wysłaniem przez ING maila, który trafia do spamu i jest uznany przez google jako niebezpieczny o treści:

"Aby zmienić hasło, kliknij: Zmień hasło

Uwaga: Ze względów bezpieczeństwa łącze wygasa po kilku godzinach.

Zaloguj się do Społeczności

Dziękujemy za dołączenie do Społeczności ING! Mamy nadzieję,...
1
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Płatność telefonem Redme Note 8T
Cześć kochani.

Mam problem z zainicjowaniem płatności telefonem mimo, że wszystko zrobiłem poprawnie. Usługa została włączona i jest aktywna, telefon dodany, NFC uruchomione, w opcji zbliża i zapłać aplikacja ING ustawiona, jako aplikacja domyślna i pupa 🙃 W sekcji "sprawdź jak płacić telefonem" jest możliwość sprawdzenia poprawności działania, przykładając kartę do tyłu obudowy telefonu. Karta zo...
1
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎15-04-2021 23:46
Data ostatnich odwiedzin ‎21-02-2025 13:45
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 3
Posty, które lubię