Poszedłem do jednego z oddziałów banku, założyłem moje ING, dodałem konto do aplikacji banku, następnie w sekcji konta osobiste wypełniłem ankietę, aby otworzyć rachunek Direct i czekam już ponad dwa tygodnie, aż moje odpowiedzi zostaną zaakceptowane. Dlaczego to wszystko tak długo trwa? Próba dodzwonienia się do banku, kończy się rozmową z asystentem, który strasznie irytuje, a nie pomaga. J...
Musiałem na szybko założyć konto, bo w swoim starym zapomniałem hasła, a próba zmiany kończy się wysłaniem przez ING maila, który trafia do spamu i jest uznany przez google jako niebezpieczny o treści:
"Aby zmienić hasło, kliknij: Zmień hasło
Uwaga: Ze względów bezpieczeństwa łącze wygasa po kilku godzinach.
Zaloguj się do Społeczności
Dziękujemy za dołączenie do Społeczności ING! Mamy nadzieję,...
Mam problem z zainicjowaniem płatności telefonem mimo, że wszystko zrobiłem poprawnie. Usługa została włączona i jest aktywna, telefon dodany, NFC uruchomione, w opcji zbliża i zapłać aplikacja ING ustawiona, jako aplikacja domyślna i pupa 🙃 W sekcji "sprawdź jak płacić telefonem" jest możliwość sprawdzenia poprawności działania, przykładając kartę do tyłu obudowy telefonu. Karta zo...