20-02-2025 12:20
23-02-2025 16:45
Nie powinno to tyle trwać. Proszę, sprawdź po zalogowaniu do bankowości, czy w profilu w zakładce: Wiadomości nie poprosiliśmy Cię o dodatkowe dodatkowe dokumenty. Jeśli nie widzisz żadnej wiadomości, to proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy status sprawy.
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość.
27-04-2025Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen
... 26-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |