20-02-2025 12:20
23-02-2025 16:45
Nie powinno to tyle trwać. Proszę, sprawdź po zalogowaniu do bankowości, czy w profilu w zakładce: Wiadomości nie poprosiliśmy Cię o dodatkowe dodatkowe dokumenty. Jeśli nie widzisz żadnej wiadomości, to proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy status sprawy.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |