Odpowiedz

Konto Direct

Część

Poszedłem do jednego z oddziałów banku, założyłem moje ING, dodałem konto do aplikacji banku, następnie w sekcji konta osobiste wypełniłem ankietę, aby otworzyć rachunek Direct i czekam już ponad dwa tygodnie, aż moje odpowiedzi zostaną zaakceptowane. Dlaczego to wszystko tak długo trwa? Próba dodzwonienia się do banku, kończy się rozmową z asystentem, który strasznie irytuje, a nie pomaga. Jakaś rada?
Odpowiedz
0 Lajków
Pòłpasiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 949 wyświetleń)

Re.: Konto Direct

Nie powinno to tyle trwać. Proszę, sprawdź po zalogowaniu do bankowości, czy w profilu w zakładce: Wiadomości nie poprosiliśmy Cię o dodatkowe dodatkowe dokumenty. Jeśli nie widzisz żadnej wiadomości, to proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu na swoje konto. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy status sprawy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 825 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Re.: Kredyt hipoteczny

Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, który przyjmował Twój wniosek.

18-04-2025
Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Witam.

Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz

...

18-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy