05-02-2019 10:47
Witam poprostu rece opadaja czlowiek zarabia ciezko pieniadze przychodzi by wplacic je na konto bo trzeba zaplacic rachunki i co wplatomat ci kradne kase nie rejestruje tranzakcji i na koncie nie ma pieniadzy dzwoniac na infolinie pani przyjmuje zgloszenie i co trzeba czekac sytuacja miala miejsce 1.01.2019 dzis mamy juz wtorek na czacie dowiaduje sie ze bankomat byl z firmy planet cash i tzreba czekac az laskawie oni przyjma zgloszenie i tu sa schody bo mnie juz krew zalewa bo nie chodzi o kwote 10zl a 4700zl nie mam zadnej pewnosvi ze pieniadze do mnie wroca a sa mi bardzo potrzebne tylko co kogo to interesuje wazne ze raty jak sie kredyt wezmie musza byc na czas !!! Czysta parodia i zlodziejstwo sprawa nadaje sie do telewizji bo widze ze takich jak ja jest wielu .... pytam kto przez ten czas oczekiwania da mi na zycie ? Kto nakarmi dziecko ? Po hu*** robicie urzadzenia ktore zawodza ? By krasc ?
05-02-2019 11:14 | Edytowano: 05-02-2019 11:14
Przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji
Reagujemy na każde zgłoszenie odnośnie naszych urządzeń.
Gdy kontaktowałeś się z nami na czacie - otrzymałeś numer reklamacji?
Czy mógłbyś mi go podać? Postaram się to dla Ciebie wyjaśnić.
05-02-2019 11:25
Tak numer otrzymalem juz w piatek i tylko mam czekac 000640/022019
05-02-2019 12:18 | Edytowano: 05-02-2019 12:20
Dziękuję, że odpisałeś
Przekazałam informacje do odpowiedniego zespołu - zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Proszę, oczekuj na naszą odpowiedź.
05-02-2019 18:17
I pienizki wpłynęły na konto za co dziekuje bo zostaly uznane warunkowo do wyjasnienia mam jednak nadzieje ze wszystko bedzie w pozadku i slicznie dziekuje za przyspieszenie sprawy i naprawde zrobcie cos z tymi wplatomatami bo juz teraz wiem ze wiecej z niego nie skorzystam wole wplacic pieniadze na poczcie lub w okienku w banku by wiecej taka sytuacja nie miala miejsca bo jest to nie komfortowe i dla banku a tym bardziej dla poszkodowanego
05-02-2019 18:42
Dziękujemy za wszystkie informacje. Urządzenia ulegają awariom, jednak dokładamy wszelkich starań, aby zdarzało się to jak najrzadziej. Nasz serwis sprawdzi urządzenie, z którego korzystałeś.
27-10-2019 06:21
28-10-2019 07:17 | Edytowano: 28-10-2019 07:18
Wpłaty w naszych wpłatomatach księgujemy do 20:00, od poniedziałku do piątku. Jeśli wpłacisz pieniądze, po tej godzinie lub w dniu ustawowo wolnym, pieniądze na koncie udostępnimy od razu, zaksięgujemy je w najbliższym dniu roboczym. Oznacza to, że będziesz mógł z nich korzystać, natomiast w historii zobaczysz wpłatę kolejnego dnia roboczego. W przypadku, gdy wpłacasz pieniądze we wpłatomacie Planet Cash, z naszym logo, pieniądze mogą pojawić się na koncie w ciągu 24 godzin. Jeśli miała miejsce sytuacja, że nie udostępniliśmy Twoich pieniędzy od razu - przepraszam Cię za nią. Warto zgłaszać nam kłopoty z urządzeniem w danej lokalizacji. Dzięki temu możemy działać od razu, wysyłając tam odpowiedni zespół.
12-01-2020 14:12
12-01-2020 14:16
@Kempes86 skontaktuj się z nami na naszej infolinii pod numerem 323570069 - sprawdzimy sytuacje na koncie.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |