09-01-2020 08:08
Witam,
Wczoraj chciałem wypłacić 4000 zł z bankomatu w oddziale banku w Kędzierzynie-Koźlu z bankomatu. Po wybraniu kwoty na bankomacie przez ok 2 min był komunikat "proszę czekać", a następnie "transakcja nie może zostać zrealizowana", bankomat zwrócił kartę bez żadnego wydruku potwierdzenia. Udałem się do kasy z myślą że pewnie mam ustawiony limit na wypłaty z bankomatu. W trakcie rozmowy z Panią w kasie po sprawdzeniu konta okazuje się ze zniknęło 4000 zł, a w historii widnieje wypłata z bankomatu, z racji tego że potrzebowałem tych pieniędzy musiałem je ponownie wypłacić z otwartego konta oszczędnościowego.
Zgłosiłem reklamacje przez napisanie wiadomości w Moim ING.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź banku?
Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy ?
Czy można ten proces jakoś przyśpieszyć ?
Pozdrawiam
09-01-2020 08:21
W przypadku gdy, bankomat nie wydał Ci pieniędzy oczywiście je zwrócimy. Na podstawie Twojego zgłoszenia, sprawdzimy urządzenie. Jeśli wypłacałeś pieniądze w naszym bankomacie, reklamację rozpatrzymy w ciągu 7 dni, w przypadku innego urządzenia - do 30 dni. Proszę, napisz do nas przez czat w Moim ING - postaramy się sprawdzić Twoje zgłoszenie.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |