Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze!!

Dnia 03.01.2019, koło godziny 12ej przy ul. Krakowskiej 46 w Tarnowie, wpłacałem 3500zł, wpłatomat przerwał transakcje wydał kartę jednak nie zaksięgował kwoty na koncie, ani jej nie zwrócił!!!! Co dziwne po tej sytuacji działał jak gdyby nigdy nic. Zgłosiłem odrazu reklamację w aplikacji Moje ING, ale do tej pory nie uzyskałem żadnej odpowiedzi i nie wiem co robić
Odpowiedz
0 Lajków
patskr7367
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 473 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze!!

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Dobrze, że zgłosiłeś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj mi numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 465 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy