Odpowiedz
Highlighted

Bankomat nie wydał gotówki

Witam,

Wczoraj chciałem wypłacić 4000 zł z bankomatu w oddziale banku w Kędzierzynie-Koźlu z bankomatu. Po wybraniu kwoty na bankomacie przez ok 2 min był komunikat "proszę czekać", a następnie "transakcja nie może zostać zrealizowana", bankomat zwrócił kartę bez żadnego wydruku potwierdzenia. Udałem się do kasy z myślą że pewnie mam ustawiony limit na wypłaty z bankomatu. W trakcie rozmowy z Panią w kasie po sprawdzeniu konta okazuje się ze zniknęło 4000 zł, a w historii widnieje wypłata z bankomatu, z racji tego że potrzebowałem tych pieniędzy musiałem je ponownie wypłacić z otwartego konta oszczędnościowego.

 

Zgłosiłem reklamacje przez napisanie wiadomości w Moim ING.

Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź banku?

Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy ?

Czy można ten proces jakoś przyśpieszyć ?

 

Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
airpawko
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
09-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (730 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wydał gotówki

W przypadku gdy, bankomat nie wydał Ci pieniędzy oczywiście je zwrócimy. Na podstawie Twojego zgłoszenia, sprawdzimy urządzenie. Jeśli wypłacałeś pieniądze w naszym bankomacie, reklamację rozpatrzymy w ciągu 7 dni, w przypadku innego urządzenia - do 30 dni. Proszę, napisz do nas przez czat w Moim ING - postaramy się sprawdzić Twoje zgłoszenie.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
336
90
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (725 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy