11-04-2022 18:44
11-04-2022 18:47
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Chciałabym Ci pomóc, jednak w tej sprawie proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Obecnie wielu klientów próbuje się z nami skontaktować, dlatego czas oczekiwania jest nieco dłuższy.
Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.
11-04-2022 19:16
12-04-2022 20:20
Cieszę się, że udało Ci się skontaktować z naszą infolinią.
Termin reklamacji jaki otrzymałaś, to maksymalny termin, w którym postaramy się wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, oczywiście zależy nam na tym, żeby czas odpowiedzi na reklamację był jak najszybszy.
Podaj nam proszę numer swojego zgłoszenia, dzięki temu będziemy mogli poprosić o jego przyśpieszenie.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |