Odpowiedz
Highlighted

Wplatomat zabrał pieniądze

Wczoraj w Warszawie przy ul. RUDNICKIEGO wplatomat 'zassał' moje pieniądze tj. 1900zl. Kartę oddał po czym na ekranie pojawiła się informacja awaria modułu wpłat. Urządzenie nie wydało żadnego pokwitowania. Pieniądze oczywiście niezaksiegowane. Udało mi się dodzwonić na infolinię i złożyć reklamację. Pani powiedziała, że sprawa zostanie rozpatrzona do 6 marca. Jestem załamana takim podejściem do klienta. Nieważna jest oczywiście osoba klienta w tym momencie. Czuję się pozostawiona sama sobie z tym problemem, zupełnie niepewna. Jak można tak długo zajmować się rozwiązaniem problemu?
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 1 z 22 (2 006 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Bankomaty/ wpłatomaty, to wciąż tylko urządzenia. Niestety, czasami mogą się zepsuć- tak jak stało się w Twoim przypadku Emotikon: Smutny Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jak najszybciej to możliwe. Abym mógł spróbować przyśpieszyć rozpatrzenie Twojego zgłoszenia, proszę wyślij mi jego numer. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
115
23
26-11-2018
Wiadomość 2 z 22 (2 001 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

011458/022020. Zdaję sobie sprawę z tego, że to są tylko urządzenia jednak czas rozwiązywania problemu jest nie do zaakceptowania. Czuję pierwszy raz, że bank nie obchodzi się że mną z należytym szacunkiem. Jestem mocno zestresowana takim potraktowaniem.
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 3 z 22 (1 995 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot

Dzięki za ten numer. Dzięki niemu mogłem nadać sprawie priorytet. Przykro mi, że odniosłaś wrażenie, że nie potraktowaliśmy Cię z szacunkiem. Gwarantuję Ci, że na pewno nie było to naszym celem. Do każdego klienta podchodzimy z należytą uwagą i szacunkiem- takie wartości nam przyświecają. Jeśli chodzi o termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny termin. Nie wykluczamy, że rozwiążemy sprawę znacznie szybciej. Będzie to tym bardziej łatwiejsze z numerem reklamacji, który mi podałaś Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
115
23
26-11-2018
Wiadomość 4 z 22 (1 990 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

Uważam, że takie sprawy powinny być rozwiązywane natychmiast a nie pozostawianie ludzi bez pieniędzy na kilka czy też kilkanaście dni. Kpina
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 5 z 22 (1 975 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Po zgłoszeniu reklamacji musimy sprawdzić dziennik wpłat i wypłat z urządzenia. Dopiero po rozliczeniu urządzenia, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na złożoną reklamację. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
115
23
26-11-2018
Wiadomość 6 z 22 (1 959 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]

@Monikajot Czy otrzymałaś jakieś informacje w swojej sprawie?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
285
63
29-01-2018
Wiadomość 7 z 22 (1 846 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

DZISIAJ WPŁACIŁEM ŚRODKI I TO W PUNKCIE ING. 7700 ZŁ WPŁATOMAT POCHŁONĄ NIE WYDAJĄC POTWIERDZENIA, TYLKO KOMUNIKAT AWARIA MODUŁU WPŁAT. PIENIĄŻKI JUTRO MAJĄ ZNALEŹĆ SIĘ W URZĘDZIE SKARBOWYM ALE NIKOGO TO NIE INTERESUJE. ODPOWIEDŻ: MAJĄ 30 DNI NA ROZPATRZENIE I TWIERDZĄ ŻE TO NIE ICH WINA TYLKO PLANET CASH BO DO NICH NALEŻĄ WPŁATOMATY. CZY MOGĘ SIĘ STARAĆ O ODSZKODOWANIE?????????????????
Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży
Nowy w branży icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 8 z 22 (1 836 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]

@jackot proszę napisz mi, czy zgłosiłeś sprawę na naszej infolinii, a jeśli tak to czy otrzymałeś numer reklamacji ?

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
394
123
25-03-2016
Wiadomość 9 z 22 (1 832 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

013742/022020

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży
Nowy w branży icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 10 z 22 (1 825 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pomóż aktywować kod

dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem

...

28-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod. 

Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infol

...

28-05-2020
Re: Re.: Odmowa wypłaty drugiej transzy, mimo prac zgodnie z harmonogramem

@Bartkujawa Abyśmy mogli sprawdzić szczegóły zapraszamy do kontaktu ze specjalistą hipotecznym, u którego był złożony wniosek o uruchomienie transzy lub z naszą infolinią pod numerem telefonu: 32 357

...

27-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy