17-02-2020 12:15
17-02-2020 12:37
@Monikajot Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Bankomaty/ wpłatomaty, to wciąż tylko urządzenia. Niestety, czasami mogą się zepsuć- tak jak stało się w Twoim przypadku Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jak najszybciej to możliwe. Abym mógł spróbować przyśpieszyć rozpatrzenie Twojego zgłoszenia, proszę wyślij mi jego numer.
17-02-2020 13:13
17-02-2020 13:31
@Monikajot
Dzięki za ten numer. Dzięki niemu mogłem nadać sprawie priorytet. Przykro mi, że odniosłaś wrażenie, że nie potraktowaliśmy Cię z szacunkiem. Gwarantuję Ci, że na pewno nie było to naszym celem. Do każdego klienta podchodzimy z należytą uwagą i szacunkiem- takie wartości nam przyświecają. Jeśli chodzi o termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny termin. Nie wykluczamy, że rozwiążemy sprawę znacznie szybciej. Będzie to tym bardziej łatwiejsze z numerem reklamacji, który mi podałaś
17-02-2020 14:04
17-02-2020 14:35
@Monikajot Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Po zgłoszeniu reklamacji musimy sprawdzić dziennik wpłat i wypłat z urządzenia. Dopiero po rozliczeniu urządzenia, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na złożoną reklamację.
19-02-2020 12:35 | Edytowano: 19-02-2020 12:37
@Monikajot Czy otrzymałaś jakieś informacje w swojej sprawie?
19-02-2020 13:43
19-02-2020 13:50 | Edytowano: 19-02-2020 13:52
@jackot proszę napisz mi, czy zgłosiłeś sprawę na naszej infolinii, a jeśli tak to czy otrzymałeś numer reklamacji ?
19-02-2020 14:03
013742/022020
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |