17-02-2020 12:15
17-02-2020 12:37
@Monikajot Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Bankomaty/ wpłatomaty, to wciąż tylko urządzenia. Niestety, czasami mogą się zepsuć- tak jak stało się w Twoim przypadku
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jak najszybciej to możliwe. Abym mógł spróbować przyśpieszyć rozpatrzenie Twojego zgłoszenia, proszę wyślij mi jego numer.
17-02-2020 13:13
17-02-2020 13:31
@Monikajot
Dzięki za ten numer. Dzięki niemu mogłem nadać sprawie priorytet. Przykro mi, że odniosłaś wrażenie, że nie potraktowaliśmy Cię z szacunkiem. Gwarantuję Ci, że na pewno nie było to naszym celem. Do każdego klienta podchodzimy z należytą uwagą i szacunkiem- takie wartości nam przyświecają. Jeśli chodzi o termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny termin. Nie wykluczamy, że rozwiążemy sprawę znacznie szybciej. Będzie to tym bardziej łatwiejsze z numerem reklamacji, który mi podałaś ![]()
17-02-2020 14:04
17-02-2020 14:35
@Monikajot Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Po zgłoszeniu reklamacji musimy sprawdzić dziennik wpłat i wypłat z urządzenia. Dopiero po rozliczeniu urządzenia, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na złożoną reklamację.
19-02-2020 12:35 | Edytowano: 19-02-2020 12:37
@Monikajot Czy otrzymałaś jakieś informacje w swojej sprawie?
19-02-2020 13:43
19-02-2020 13:50 | Edytowano: 19-02-2020 13:52
@jackot proszę napisz mi, czy zgłosiłeś sprawę na naszej infolinii, a jeśli tak to czy otrzymałeś numer reklamacji ?
19-02-2020 14:03
013742/022020
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |