Odpowiedz

Wplatomat zabrał pieniądze

Wczoraj w Warszawie przy ul. RUDNICKIEGO wplatomat 'zassał' moje pieniądze tj. 1900zl. Kartę oddał po czym na ekranie pojawiła się informacja awaria modułu wpłat. Urządzenie nie wydało żadnego pokwitowania. Pieniądze oczywiście niezaksiegowane. Udało mi się dodzwonić na infolinię i złożyć reklamację. Pani powiedziała, że sprawa zostanie rozpatrzona do 6 marca. Jestem załamana takim podejściem do klienta. Nieważna jest oczywiście osoba klienta w tym momencie. Czuję się pozostawiona sama sobie z tym problemem, zupełnie niepewna. Jak można tak długo zajmować się rozwiązaniem problemu?
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 1 z 24 (6 742 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Bankomaty/ wpłatomaty, to wciąż tylko urządzenia. Niestety, czasami mogą się zepsuć- tak jak stało się w Twoim przypadku Emotikon: Smutny Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jak najszybciej to możliwe. Abym mógł spróbować przyśpieszyć rozpatrzenie Twojego zgłoszenia, proszę wyślij mi jego numer. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 24 (6 737 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

011458/022020. Zdaję sobie sprawę z tego, że to są tylko urządzenia jednak czas rozwiązywania problemu jest nie do zaakceptowania. Czuję pierwszy raz, że bank nie obchodzi się że mną z należytym szacunkiem. Jestem mocno zestresowana takim potraktowaniem.
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 3 z 24 (6 731 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot

Dzięki za ten numer. Dzięki niemu mogłem nadać sprawie priorytet. Przykro mi, że odniosłaś wrażenie, że nie potraktowaliśmy Cię z szacunkiem. Gwarantuję Ci, że na pewno nie było to naszym celem. Do każdego klienta podchodzimy z należytą uwagą i szacunkiem- takie wartości nam przyświecają. Jeśli chodzi o termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny termin. Nie wykluczamy, że rozwiążemy sprawę znacznie szybciej. Będzie to tym bardziej łatwiejsze z numerem reklamacji, który mi podałaś Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 4 z 24 (6 726 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

Uważam, że takie sprawy powinny być rozwiązywane natychmiast a nie pozostawianie ludzi bez pieniędzy na kilka czy też kilkanaście dni. Kpina
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 5 z 24 (6 711 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Po zgłoszeniu reklamacji musimy sprawdzić dziennik wpłat i wypłat z urządzenia. Dopiero po rozliczeniu urządzenia, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na złożoną reklamację. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 6 z 24 (6 695 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]

@Monikajot Czy otrzymałaś jakieś informacje w swojej sprawie?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 7 z 24 (6 582 wyświetleń)

Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

DZISIAJ WPŁACIŁEM ŚRODKI I TO W PUNKCIE ING. 7700 ZŁ WPŁATOMAT POCHŁONĄ NIE WYDAJĄC POTWIERDZENIA, TYLKO KOMUNIKAT AWARIA MODUŁU WPŁAT. PIENIĄŻKI JUTRO MAJĄ ZNALEŹĆ SIĘ W URZĘDZIE SKARBOWYM ALE NIKOGO TO NIE INTERESUJE. ODPOWIEDŻ: MAJĄ 30 DNI NA ROZPATRZENIE I TWIERDZĄ ŻE TO NIE ICH WINA TYLKO PLANET CASH BO DO NICH NALEŻĄ WPŁATOMATY. CZY MOGĘ SIĘ STARAĆ O ODSZKODOWANIE?????????????????
Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 8 z 24 (6 572 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]

@jackot proszę napisz mi, czy zgłosiłeś sprawę na naszej infolinii, a jeśli tak to czy otrzymałeś numer reklamacji ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 24 (6 568 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

013742/022020

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 10 z 24 (6 561 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy