Odpowiedz

Wplatomat zabrał pieniądze

Wczoraj w Warszawie przy ul. RUDNICKIEGO wplatomat 'zassał' moje pieniądze tj. 1900zl. Kartę oddał po czym na ekranie pojawiła się informacja awaria modułu wpłat. Urządzenie nie wydało żadnego pokwitowania. Pieniądze oczywiście niezaksiegowane. Udało mi się dodzwonić na infolinię i złożyć reklamację. Pani powiedziała, że sprawa zostanie rozpatrzona do 6 marca. Jestem załamana takim podejściem do klienta. Nieważna jest oczywiście osoba klienta w tym momencie. Czuję się pozostawiona sama sobie z tym problemem, zupełnie niepewna. Jak można tak długo zajmować się rozwiązaniem problemu?
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 1 z 24 (7 506 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Bankomaty/ wpłatomaty, to wciąż tylko urządzenia. Niestety, czasami mogą się zepsuć- tak jak stało się w Twoim przypadku Emotikon: Smutny Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jak najszybciej to możliwe. Abym mógł spróbować przyśpieszyć rozpatrzenie Twojego zgłoszenia, proszę wyślij mi jego numer. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 24 (7 501 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

011458/022020. Zdaję sobie sprawę z tego, że to są tylko urządzenia jednak czas rozwiązywania problemu jest nie do zaakceptowania. Czuję pierwszy raz, że bank nie obchodzi się że mną z należytym szacunkiem. Jestem mocno zestresowana takim potraktowaniem.
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 3 z 24 (7 495 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot

Dzięki za ten numer. Dzięki niemu mogłem nadać sprawie priorytet. Przykro mi, że odniosłaś wrażenie, że nie potraktowaliśmy Cię z szacunkiem. Gwarantuję Ci, że na pewno nie było to naszym celem. Do każdego klienta podchodzimy z należytą uwagą i szacunkiem- takie wartości nam przyświecają. Jeśli chodzi o termin rozpatrzenia reklamacji, to maksymalny termin. Nie wykluczamy, że rozwiążemy sprawę znacznie szybciej. Będzie to tym bardziej łatwiejsze z numerem reklamacji, który mi podałaś Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 24 (7 490 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

Uważam, że takie sprawy powinny być rozwiązywane natychmiast a nie pozostawianie ludzi bez pieniędzy na kilka czy też kilkanaście dni. Kpina
Odpowiedz
0 Lajków
Monikajot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-02-2020
Wiadomość 5 z 24 (7 475 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

@Monikajot Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Po zgłoszeniu reklamacji musimy sprawdzić dziennik wpłat i wypłat z urządzenia. Dopiero po rozliczeniu urządzenia, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na złożoną reklamację. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 6 z 24 (7 459 wyświetleń)

Re: Wplatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]

@Monikajot Czy otrzymałaś jakieś informacje w swojej sprawie?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 7 z 24 (7 346 wyświetleń)

Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

DZISIAJ WPŁACIŁEM ŚRODKI I TO W PUNKCIE ING. 7700 ZŁ WPŁATOMAT POCHŁONĄ NIE WYDAJĄC POTWIERDZENIA, TYLKO KOMUNIKAT AWARIA MODUŁU WPŁAT. PIENIĄŻKI JUTRO MAJĄ ZNALEŹĆ SIĘ W URZĘDZIE SKARBOWYM ALE NIKOGO TO NIE INTERESUJE. ODPOWIEDŻ: MAJĄ 30 DNI NA ROZPATRZENIE I TWIERDZĄ ŻE TO NIE ICH WINA TYLKO PLANET CASH BO DO NICH NALEŻĄ WPŁATOMATY. CZY MOGĘ SIĘ STARAĆ O ODSZKODOWANIE?????????????????
Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 8 z 24 (7 336 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]

@jackot proszę napisz mi, czy zgłosiłeś sprawę na naszej infolinii, a jeśli tak to czy otrzymałeś numer reklamacji ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 24 (7 332 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

013742/022020

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 10 z 24 (7 325 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy